M1

                                                                         Ultimul meu sandwich                                                                                                                         A inceput prima zi de scoalala clasa noua.Eram oarecum emotionant,deoarece era un nou inceput pentru mine.Nu cunosteam nici colegii si nici profesorii,dar aveam sa-i cunosc in ziua aceasta.Am ajuns la liceul ,,Constantin Brancusi,, echipat cu ghiozdanul meu personal si cu doua sandwichiuri.Prima mea parere,si vedere despre liceu era una placuta si impresionanta pentru ca  oricum arata mai bine decat fostul meu liceu.Am intrat in scoala,mi-am cunoscut dirigintele care cred ca era un om de treaba,la fel si noi mei colegi.Prima ora am avut dirigentie,dirigintele ne-a explicat folosirea mastii cat si a dezinfectantilor.Dupa prima ora,a venit pauza mica,oricum am putut sa termin primul sandwich.A venit si a doua ora si a treia,in care am avut si franceza si biologie,dupa mine suna mai bine biologia decat franceza.Apoi a venit ultima pauza mare,am terminat si pe ultimul meu sandwich,dupa care am avut o ultima ora cu profesoara de istorie.Ora de istorie a fost placuta,deoarece imi place istoria.Dupa ce s-a terminat si ultima ora,mi-am luat ramas bun de la diriginte ,si mi-am vazut de drum.Aceasta zi a fost captivanta    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3