Tema 8

                                                                                     Gandire critica si autocontrol asupra propriei invatari                                                        In primul plan, invatam de nevoie la toate materiile respective fie ca ne place sau nu. Trebuie sa invatam, ca sa ajungem oameni descurcareti, educati, si civilizati in viata, un exemplu este:Ai carte, ai parte. Pentru mine, toate materiile sunt importante, la toate trebuie sa dau responsabilitate, chiar si cand ii vorba de matematica sau franceza. Istoria, geografia, limba romana si limba engleza, sunt punctele mele cheie. In al doilea plan, motivul pentru care invat este sa reusesc in viata sa fiu un om independent, sa incerci prin multa munca, pentru ca norocul nu vine de la sine. Niciodata nu as putea sa zic ca este suficient ceea ce fac, la scoala trebuie sa fii intotdeauna cu pasul la multe materii. In al treilea plan, eu ma raportez la colegi , numai cand nu stiu la o tema cum se face, iar la profesor ma raportez, numai daca am probleme de sanatate sau probleme de familie. In ziua de azi, este necesar sa invat, pentru viitorul meu, asa cum si colegii mei invata pentru viitorul lor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3