Tema 9

                                                                         Managementul stresului legat de examene                                                  Sa fiu sincer, la examenul de incheiere din clasa a opta am simtit stres, dar m-am linistit mai bine cand am vazut cerintele examenului la romana, insa la mate, mai greu a fost cu linistea mea, stiind ca nu sunt bun la matematica. Am luat ambele examene. Am asteptat, repartizarea pana in data de 17 iulie, cand am primit rapunsul ca sunt la Liceul Constantin Brancusi. Cat despre combaterea stresului, opinia mea este : sa nu lasi emotiile si stresul sa te cuprinda, pentru ca daca te lasi, atunci uiti totul ce ai invatat. Asa am fost si eu la examene, am fost stresat ca cum o sa fie la mate, ca ce subiect o sa pice, dar dupa ce am vazut subiectul, si am inspirat aer, m-am concentrat la subiect. Ii recomand si pentru binele colegilor mei, sa nu se streseze, sa inspire aer, si sa se concentreze. Stresul numai te imbolnaveste.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3