Tema 7

 

                                Am auzit parerile altor colegi despre ce subiecte ar trebui discutate la ora de dirigentie.

Unii colegi cum ar fi Beni, a zis ca ar trebui sa discutam despre economie ( ceea ce consider ca ii bun), 

cat despre parerea lui Diana in legatura cu lgbtq ( ar trebui discutat cu o persoana apropiata, ori deloc, mai 

ales in clasa, din moment ce sunt multi homofobi in clasa, ca mine, dar ii parerea mea).

                               Eu as vota in clasa, despre discutia a unor posibile evenimente viitoare ( cum ar fi pro

gramele despre examene, evenimente organizate de scoala). Oricum ar fi mai bine ca elevul sau eleva res

pectiva sa discute problemele personale cu dirigintele, nu in fata unei intregi clase. Eu as dori sa incercam 

in urmatoarea ora de dirigentie sa discutam despre actiunile organizatiei Pro Carton Young Designers A

ward 22, si depre premiile ei, ca sa fie cunoscuta si mai bine de cei care nu sunt interesati. Aceasta este pa

rerea mea despre temele ce ar trebui abordate la ora de dirigentie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3