Tema 5

                                                                         Magic Garden

                                    3 membrii: Pepelea Patricia, Pol Melissa si Nagy Richard

                                    Pol Melissa s-a oferit sa fie modelul pentru poza

                                    Eu am fost regizorul, i-am dat sfaturi cum sa stea in anumite pozitii. De la colega 

mea am primit poza asta ( si am facut-o mai inchis la fundal)

                                    Iar Pepelea, a facut pozele.

                                    A fost o munca interesanta, impreuna cu ele.

                                    Melissa stiu cum sa faca pozitii la poze, ar merge bine la Modeling :)

                                   Si Pepelea, ar fi buna sa devina fotografa.

                                   Eu sper ca vom mai, face echipe de clasa ( dar cel mai preferabil ar fi cu tovara-

sul meu de suferinta, Mihnea)

                                  Iar editarea ii pe ton inchis.

 Pepelea
Melissa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3