Tema 1


                                       



                                                           

                                                                      Vacanta mea

                              In vara asta (mai ales luna August), mi-am petrecut timpul in Republica Moldova,

respectiv in satul Andrusul de Jos. Timpul meu acolo a fost meritat, am avut parte de macare buna, cvas

si de conexiune buna. Desigur am avut parte si de treburi cum ar fi sa prajesc (greblez) pamantul arabil,

si sa car cu cateva cunostinte cateva saci de grau, porumb si orz (fiecare cantarind 30 si ceva de kile). 

                              Pe langa asta am avut timp sa vizitez si un oras balnear destul de fain, numit Cahul.

Un oras placut cu oameni cumsecade, piata mare, o universitate impresionanta, o primarie complexa si 

desigur biserici frumoase:

                                          

                 
                 
                 


       
        
       
                        Astea au fost cele mai frumoase experiente din vacanta mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3