Tema 3

                                         Tipologii                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Imi amintesc, ca parca era primavara cand doamna de franceza ne-a pu s in grupe, cu tara respectiva pe care a ales ea. La unii a picat Franta, la altii Italia. La mine in schimb, am picat in grupa Canadei am facut lucrul pe care a fost nevoit sa-l fac. Eu am fost cel care a prezentat grupa, iar colegul cu care ne-am certat a prezentat grupa Americii(Statele Unite ale Americii). Colegul acesta, il stiu ca fiind capos si cam cu figuri cu minuni, si mai avea si tupeul ala al lui sa se mai certe si cu doamna diriginta. Si eu cand am primit nota 9 pentru citit, iar el nota 8, s-a dus la mine si a inceput sa se rosteasca la mine: Ca de ce am luat eu nota 9, ca nu meritam aceasta nota pentru cum am citit pe langa asta mai era si orgolios, dar si gelos. Aproape toti(numai aproape toti) din clasa erau fitosi si cu figuri, de fete nici nu zic, una mai scarboasa ca cealalta .Ma bucur ca am scapat de aceasta clasa, si de aceasta scoala, si pe langa ca unii profesori mai faceau diferente. Asta-i povestea mea                                                      

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3