Tema 2

                                                                         Bunici si nepoti                                                                   

                                                            Ultima data ,cand i-am vazut pe bunicii mei, a fost pe 28 noiembrie in ziua mea de nastere, mi-au daruit si mi-a zis tot ce este mai bun pentru mine. Imi iubesc bunicii, si le multumesc frumos, ca sunt alaturi de mine la bine, dar si la greu. Ma rog in fiecare seara, sa aiba sanatate fericire, si ani cat mai multi. Imi iubesc si bunicii din partea tatalui, dar si din partea mamei. Atat sper ca bunicii din partea mamei mele, sunt intr-un loc mult mai bun,  decat in lumea asta. Intotdeauna cand va fi o problema,pentru ei, voi fi intotdeauna langa ei pentru ajutorul necesar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3