Tema 4

                                                                       Aparenta si realitate

                                       Ultima mare teapa, pe care am lut-o a fost cand eram in clasa a cincea, cand fosta mea diriginta ( o rechina nemiloasa in parerea mea, deoarece tot timpul ma faulta) urma sa ma lase corigent la matematica ( da, ea era si profesoara de mate), si am planuit ( pe ascuns) sa ma pregatesc de raspuns la mate. Dar in ziua aceea, norocul meu a disparut din moment ce mama mea a primit un telefon de la rechina, si cand a ajuns acasa a fost o cearta imensa pe seama asta, dar totusi am invatat si am trecut la mate. Intr-adevar ca si in clasa a sasea am fost faultat din nou de ea, puteam sa simt in aceasta rechina, cat de rece si razbunatoare era ea, dar slava Domnului, am scapat de ea in clasa a saptea, cand deja atunci aveam o alta diriginta (de religie), dar totusi cea mai mare problema era in clasa a cincea. Ce-am invatat din asta ?. Am invatat sa fiu mai responsabil desigur, si mai precaut cu anumiti profesori ( mai ales daca sunt de sex feminin). Stiu ca par misogin in acest moment, dar aceasta era realitatea cu care m-am confruntat in clasele gimnaziale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3