Tema 5

                                                            Ce facem de Craciun la scoala ?

               Stiu ca-i trecut de Craciun, cand scriu asta, dar cam asa s-a petrecut evenimentul:

                Totul a inceput cand Karina si colegii ei au venit cu ideea de Secret Santa, si au intrebat pe fiecare coleg daca vor sa participe la acest eveniment, eu la inceput am refuzat ( pe motive ca nu am avut incredere in Karina, mai ales stiind ca nu sunt sa spunem ,,simpatic,, la ea) pe urma am ascultat mai bine ca la Secret Santa se imparte cadouri de Craciun, chiar si asa nu am vrut sa ma semnez pe lista. Cand am ajuns acasa m-am gandit mai bine, si mi-am zis in sine: hai sa contribui si eu la acest eveniment, cu toate ca nu eram pe lista. Initial, am vrut sa le dau cadouri la doua colege: Georgiana si Diana. Numai din pacate, nu au fost ele atunci. In schimb, a trebuit sa dau cadoul meu respectiv colegei, mai cunoscuta sub numele de ,,Diva,, ( Denisa). Eu nu am primit cadou, dar nici nu am vrut sa primesc, si nici nu vreau sa primesc. Singurul meu cadou, ii faptul ca sunt la scoala fizic, si sa ma vad cu alti colegi si profesori. Sa fiu sincer, cand am fost in vacanta de Craciun si de Revelion, nu am simtit nici macar un strop de sarbatoare, nu am mai simtit sarbatoarea aceea frumoasa cum era anul trecut si ceilalti ani precedenti. Am simtit in atmosfera ca parca nu era nici un Craciun. Poate par pesimist, dar nici in anii trecuti oamenii nu erau apropiati, dar de cand cand s-a inceput pandemia asta, oamenii s-au divizat si mai tare. Asta ii perspectiva mea asupra Craciunului ce s-a desfasurat la sfarsitul anului 2021. Le doresc, cititorilor de aici un an nou fericit cu multa sanatate si bucurie, si sa speram ca anul asta sa fie un an mai bun ( cu toate ca, eu cred ca nu vom scapa de pandemie). Acesta ii mesajul meu.  

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3