Tema 10

 

                                                                      My story

                                   Acest incident ''haios'' le voi spune atat copiilor mei, cat si nepotilor mei:

                                   Totul s-a inceput intr-o zi de 1 Aprilie ( de vineri) cand eu si cu tovarasul meu de su

ferinta Cernea, dupa ce am terminat ora de dirigentie, l-am vazut pe tovarasul meu dintr-o data fugind, si a

poi am fugit si eu. Fugeam ca niste doi bezmetici tineri idioti, razand ca doi nebuni, eu nestiind incotro ma

indreptam. Pentru mine, spuma de pe tort, ii cand deja tovarasul meu se tinea de atat de pantaloni ( ca sa 

nu-i cada jos) si de cur, cand era sa ajunga la baie. Nu mai puteam de ras, mai ales amintidu-mi de talentul

comedic a tovarasului meu, nu era de mirare, ca a ajuns o celebritate pe scena teatrurilor din Oradea. Ce 

pot sa spun, tovarasul meu stie sa aduca zambetul pe fata oamenilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3