Tema 11

 

                                                            Back 2 the future

                      Locatia: Oradea, Romania

                      Timpul:07.05. 2022, ora 23:00

                     Dupa o zi lunga de Sambata, in final imi inchid ochii pentru un somn bun si linistit. De-ndata

ce am inchis ochii, ma vedeam in mintea mea cum traversam o poarta luminoasa ce ma ducea cu viteza lu

minii. Puteam sa simt ca era cat pe cer, ca pielea de pe mine sa nu mai ramana, impreuna cu telefonul meu

pana cand nu am ajuns la finalul portii luminoase. Dupa, am picat la vreo 10 metri de mare, dar am avut 

noroc ca stiam sa inot. Dupa ce am ajuns pe un tarm cu iarba verde, am vazut o statuie uriasa, mi-a 

luat cateva  secunde sa recunosc aceasta statuie, dar si unde eram de fapt. Nu mi-a venit sa cred, ca in

fata mea era statuia libertatii, si ca eram in New York. M-am uitat la telefonul meu, dar m-a apucat so

cul ochilor mei, cand am vazut data, anul si ora respectiva, si pe langa asta telefonul meu era vechi de 

10 ani. Eram in anul 2032, 07.05.2022 in New York, dar vedeam ca o parte din New York era schimbat,

am vazut cladiri moderne, ce atingeau marimea aproape a cladirii Burj Khalifa, iar pe langa asta ve

deam nu numai strazi cu care eram obisnuit sa le vad, dar mai erau si strazi care erau conectate prin cla

diri. Pe una dintre cladiri, arata o stire despre urmatoarea planeta ce avea sa fie colonizata, iar aceea era:

Venus. Atuncea incepeam sa caut prin google, si am aflat ca planeta Marte a fost deja colonizata in 5 

martie 2025. Pe cand vroiam sa aflu mai multe informatii, despre alte tari, alte razboaie, alte schimbari

in lumea politica, dintr-odata m-am trezit in patul, ceasul era ora 1:05, data de 08.05.2022. Eram inca so

cat de acest vis, era ca si cum constientul meu a fost transportat in viitor. Dupa aceasta noapte, nu am 

mai visat nimic similar cu ceea ce am experimentat.    

                      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3