Tema 39

 

                                                      Yesterday, pros and coins

                  In ziua de 04.05.2022 eu si colegul meu, am decis sa mergem impreuna cu dirigintele, Laviniu,

Diana si Georgiana. Am mers pe jos de la scoala Cosntantin Brancusi pana la cetatea Oradea. Pot sa zic ca

targul de joburi a fost unul interesat, dar totusi sunt de aceeasi parere cu domnul diriginte. Acest targ de 

joburi era mai potrivit pentru clasele a 12-a, decat pentru clasele a 11-a sau 10-a. Recunosc ca clasele a 12

-a au o motivatie mai buna de fi interesati de aceste joburi, si ca clasa noastra inca nu-i serioasa destul sa 

fie interesata. Mi-a placut sa ma aflu la cetate, vremea era frumoasa si calduroasa,dar a meritat mai mult 

pentru clasele a 12-a. Asta-i cel putin parerea mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3