Tema 8

 

              Se discuta, daca ar trebui sa avem nevoie de consiliere psihologica. Avem nevoie de el ? eu zic ca

da.

              Ar trebui sa avem consiliere psihologica in particular, pentru a spune problemele necesare pshiho

logului in privat bineinteles. Mai ales ca cunosc colegi, care din pacate trec printr-o stare de confuzie ( nu 

am sa mentionez numele colegilor), si daca nu se trateaza la timpul potrivit, se indreapta incet dar sigur 

spre depresie, iar depresia te impinge spre sinucidere. In opinia mea, daca anumite boli cum ar fi: cancerul

Alzheimer etc. sunt grave, atunci depresia este o boala letala, mai rau decat bolile fizice. Eu am cunoscut 

cativa colegi care au trecut prin depresie, dar atat de puternici au fost impotriva acestei boli, incat nu a du

rat mai mult timp de cateva zile, si eu ma bucur ca am cativa colegi de incredere in care au biruit depresia.

Prin aceasta incheiere, vreau sa mentionez, ca nu numai avem nevoie de consiliere psihologica, dar ii 

si necesar, pentru a fii salvati de depresie, si deasemenea de sinucidere.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3