Tema 6

 

 

                                                                        My rule

Linkul spre blogul Denisei aici 

 Denisa mi-a dat tema sa scriu minimum 400 de cuvinte la ce mi-a placut la fosta scoala.

 Eu am fost la Liceul Teoretic Lucian Blaga, sunt doua lucruri ce mi-a placut la scoala:

1. Arhitectura scolii ( atat inauntru, cat si inafara), mai ales pentru curte si culoarea portocalie a scolii.

2. Atat fostii mei colegi, cat si fosti mei profesori mi-au fost niste persoane sincere, care intotdeauna m-au

ajutat la greu cand am avut nevoie.

     Insa acest lucru a inceput sa se schimbe radical, m-ai ales cand am intrat in clasele gimnaziale. Din 

clasa 5-8, au fost ani marcati de conflicte si de gelozii. In clasele 5 si 6, acesti doi ani au fost marcati cel 

mai mult, de conflicte ( mai precis mai multe conflicte cu un fost coleg). La inceputul clasei a 5-a, se pa-

rea ca incepeam sa ne intelegem foarte bine, dar deja pe la mijlocul clasei 5, a inceput sa schimbe total fa-

ta de mine. A devenit foarte agresiv, atat cu mine cat si cu ceilalti din jur, si de foarte multe ori ma acuza 

de lucruri pe care nu le-am facut, iar de la cearta, ne luam la bataie. Eu recunosc, ca si eu am fost cateoda-

ta un porc mare fata de el, dar eu am incercat sa evit din ce in ce mai mult discutiile cu el, dar se parea ca

era de neevitat cu el. In ciuda tuturor certurilor si batailor cu el, am vazut ca el avea probleme legate de

psihic, si incepea sa mearga des la psiholog, care se ocupa mult de el, totusi, l-am respectat pentru ca ma-

car a avut bunul simt sa mearga la mine, si sa-mi zica in fata, imi pare rau ca m-am comportat cu un dobi-

toc, si l-am iertat, asa cum si eu i-am zis sa ma ierte pentru greselile pe care le-am facut in fata sa.

Am trecut de acest episod. Dar imi aduc aminte ca in clasa 7, era odata un incident ce s-a petrecut la 

un proiect la limba franceza. Profesoara de franceza, ne-a facut un proiect in care sa prezentam in fran-

ceza tara respectiva. Unii au picat in echipe in care sa reprezinte Italia, Franta si Statele Unite. Eu am 

picat in echipa, unde trebuia sa reprezint Canada. Ceilalti membrii ai echipei mele, trebuiau sa faca clati

te cu sirop de artar, eu trebuia sa fac un discurs depre cultura Canadei. Era odata un coleg blond ( mai 

arogant) in care trebuia sa faca un discurs depre cultura Statelor Unite. Profesoara i-a dat nota 8, pentru

discursul sau in franceza. Dupa echipa Statelor Unite, a venit echipa Canadei, si m-am pregatit pentru 

discursul meu. Dupa discurs, profesoara mi-a dat nota 9. Colegul meu mai arogant, a inceput sa se cear-

ta cu profesoara ca de ce am luat o nota mai mare decat el, ca vorbirea mea in franceza nu era de nota 9.

Dupa asta, profesoara a inceput sa aiba o discutie serioasa cu el depre comportamentul sau iesit. Dupa 

ce am terminat clasa 8, am remarcat ca marea majoritate a colegilor ( nu toti) erau colegi falsi, in fata 

zambeau, iar pe la spate te ziceau in toate felurile. In final, ma bucur mult mai mult ca sunt aici la Li-

ceul Tehnologic Constantin Brancusi, inconjurat de colegi si de profesori mult mai deschisi si mult mai

sinceri decat la fosta scoala.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3