Tema 45

 

                                                                                   Teaching

                                          Experienta pe care am avut-o la aceasta ora era destul de relaxanta, din moment

ce am avut timp suficient pentru a ma pregati. A trebuit sa fac schita desenului figurii 7.1 si sa explic ce 

reprezinta principiul imprimarii serigrafice. Ambele parti mi-a fost usor, si pentru ca am mai adaugat nis-

te mici detalii la acest principiu am primit un 10 cum se cuvine. Sa spunem ca dintre aceste trei persoane

(eu, Mut Denisa si Karabulut Muhammed), eu am fost prima persoana care a reprezentat si explicat funct-

iile imprimarii serigrafice. Cat depre modul meu de prezentare, am adaugat 2 nevoi in prezentarea mea:

rabdarea si calmul. Pentru ca daca nu aveam aceste 2 nevoi, nu reuseam nici sa prezint ca lumea dar nici 

sa i-au acel 10 bine meritat.

                                      Iar despre rolul altor colegi din clasa, a fost sa-si exprime prezentarea schitei lor si

semnificatia ei, asa cum am facut-o si pe a mea la tabla ( nimic mai mult si nimic mai putin).   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14

Tema 3

Tema 3